Farmville, fast på riktigt!

God kväll!
Kom på att jag kanske ska berätta att jag odlar!
Jag gillar att se hur växterna blir större och ger frukter/bär.
Just nu odlar jag citron, tomater, pumpor, potatis, squash och avokado.
Här är en bild på lite från årets skörd:


Puman längst upp på bilden, är den som ni kan se några inlägg ned.

Som ni ser är tomaterna gröna, detta beror på att mina plantor bröts sönder när en storm kom...
Men förhoppningsvis kommer solen att göra dem röda, dvs ätliga.

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: matilda

vad håller du på med egenkligen ??

2009-11-02 @ 07:51:16
Postat av: Anton

Haha, men det är faktiskt roligt att se hur det växer! :P

2009-11-02 @ 09:55:17
URL: http://denmagiska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0