Lite kort om allt...!

Godafton!
Idag har jag inte gjort så mycket, varit hemma och kollat på TV/film.
Har funderat hela dagen på att gå ut och plocka mina löv, men det har inte blivit något av det, tyvärr...
Ikväll ska jag ska se Harry Potter-ton (förkortning av marathon^^).

Måste bara påpeka att programmet "Roast på Berns", är ett av de sämsta programmen i svensk TV-historia, efter "Grillat".
Kan inte svenskar någonting om humor? Man skrattar ju bara åt 15% av deras skämt.
Även en av komikerna sa "Ni verkar skratta åt vadsomhelst, jag skulle kunna säga vad jag vill"; såklart skrattade alla åt det...
Jag hoppas att vi kommer få en mer kritisk humorpublik i Sverige, som lär sig att uppskatta skämt som är roliga, och INTE skrattar åt skämt som är motsatsen.
Det gäller också att inte skratta, bara för att vara "artig", som jag tror många i publik på Berns gör.
"Let's form a funnier future!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0