Fredag

Hej där!

Idag har jag spelat badminton!
Det var väldigt roligt, och jag vann alla mina set! Mitt bästa set vann jag med 21-0!
Har precis ätit thai-take away från en kompis (i gamla skolan) pappas restaurang, måste ge dem pluspoäng för den goda maten.
Ikväll ska vi ha en halloween-kväll, med halloween-mat och min fina pumpa såklart!
Vi får se om det kommer några barn och knakar dörr, men jag skulle inte tro det...

På måndag börjar skolan, och tro det eller ej, men jag har hittat 1 löv!
Det var när jag kom med bussen från badminton, då jag fick syn på ett sånt där rönnträd eller rönnbuske eller vad det heter. Så nu har jag bara 9 löv kvar, yey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0