Draft: Okt. 29, 2009

Hejsan kära bloggen. Klockan är 7.00 och jag har sovit 0 timmar inatt.
Nu ska ni få läsa några gästbloggare:

Heej kära läsare! jag är en schöön tjej på 16 jordsnurr, född i tuppens år. jag gillar att vara på IKEA och att äta kakor. På min fritid tycker jag om att tämja näbbmöss och borsta tänderna med andra saker än tadkräm. Dagens outfif är en rosatonad burkini (Shashoshi, 199 kr) och ett par snöskor (Mountaincompany, 1300 kr). jag bor hos en finsk tunnbindare i tomteboda. just nu har jag inte sovit på väldigt länge eftersom jag varit hos frida och sett på Herry Plotter.Förövrigt tycker jag att piñatas är det bästa sättet att spendera en måndagsförmiddag. tooodeleeey zötisar!
//Kuttarutta

pördey på er! vi skriva lite hära om lite hp, harry potter !! vi vara duktiga på dea å lite sove inte mycket... fraida inte hära hon borta i sitt hus med kuttaruttas näbbmus :D vi vara uppe klockan sju va, å bara sett fyra filmer till fem va å hoppat tvåan de e kul de! ingen hära med kulig a svart hår med elexiret snapen med en sak på. harry potter inte se ron eeh, å få massa dumbledors med skägg å hatt i miniformat, hopp med alla på huvud utan!
//AnnaBanAnanas

HÄÄJ.
Jag är söetast här och heter FridaFlingan... Det vet alla om, men de vill bara inte erkänna det!
Jag är supertrött, och ANTON HAR FÖRGIFTAT MIG! :(
Det inte vara snällt. Jag inte orkar skriva meeera för nu alla måste få matisch i sina små MAGAR. :D
Kraam //FRIDAFLINGAN




Kommentarer
Postat av: sofia

så typiskt dig kutturutta att köpa dendär rosatonade burkinin när du visste att jag ville ha den! nu får jag nöja mig med en päronsplittsgrön:(

2009-10-29 @ 16:32:12
Postat av: kuttarutta

jamen det är inte fyskam det heller! goes with your eyes! pöööözzz

2009-10-29 @ 22:45:49
Postat av: kuttarutta

jamen det är inte fyskam det heller! goes with your eyes! pöööözzz

2009-10-29 @ 22:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0